Send an inquiry
What our customers say
Johan S.
18 timmar sedan
Fick repor på bilen då jag körde genom en häck. Som tur va kunde dom polera o vaxa bort det. . Mycket nöjd.!!
Anders L.
2 dagar sedan
Mycket bra bemötande! När jag ville lägga till en tjänst var det inga problem. Bra med möjlighet till annan bil, under behandlingen.
Mycket snyggt resultat.
Richard J.
1 vecka sedan
Har lämnat in några bilar nu under mina år som kund till Waxdepån. Blir alltid ett riktigt bra arbete på lacken samt inne i bilen.
Kan varmt rekommendera deras tjänster.
H H.
3 veckor sedan
Fantastiskt nöjd med rekonditioneringen av min bil! Resultatet överträffade mina förväntningar – bilen såg nästan ut som ny när jag hämtade den. Både invändigt och utvändigt var arbetet utfört med stor noggrannhet och känsla för detaljer.
Dessutom vill jag lyfta fram den otroligt trevliga personalen. Professionella, hjälpsamma och väldigt serviceinriktade från början till slut. Det är sällan man möts av ett så varmt och genuint kundbemötande.
Jag rekommenderar varmt denna firma till alla som vill få sin bil i toppskick. Hit kommer jag definitivt att återvända!
Björn B.
3 veckor sedan
Suveränt jobbat som vanligt.
Mycket bra gjort arbete kan rekommendera Waxdepån
Björn
Lars-Erik G.
3 veckor sedan
Trevligt samtal när jag ringde upp er, vilket gjorde att jag tog steget att anlita er. Smidigt att lämna hämta bilen,
Per Ö.
4 veckor sedan
Minirecond och lite rengöring av motorutrymmet. Smidigt och proffsigt arbete.